26 mars 2009

Tentan är över!

Nu har jag kommit hem från tentan... satt kvar tills det var ca 45 min kvar på skrivtiden (9-13), sen gick jag och köpte tre till böcker till juridikkursen. Nu har jag alltså 5 st av 7 och så ska jga har lagboken också. Jag har kollat i läsanvisningarna och jag måste tyvärr ha alla.

Efter det har jag cyklat till affären och köpt sojakorv, så det blev sojakorv med bröd till lunch. Jag va så sugen på det :P
I affären såg jag en jättepall med påskmust! Det är inte långt kvar till påsk...

Jag sitter och funderar på vad jag ska köpa till min lillasyster som fyller 18 år på måndag. Jag hinner ju inte beställa nåt på nätet nu. Skriver inte ner vad jag funderar på ifall att hon kanske skulle hitta min blogg.

På lördag fyller Mattias 23 år! Vad "gammal" han blir. Han va 20 år när vi träffades, kan inte förstå att tiden går så fort. Skriver inte ner vad jag har köpt/ska köpa till honom eftersom han är den enda som vet att jag bloggar och därför den enda som känner mig i verkligheten som läser min blogg.
Jag hittade en tävling där man kan vinna detta fina armband i Malins blogg

Nu måste jag ta och jobba med restuppgiften...
Hoppas ni har en bra dag :)

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 mars, 2009 16:04 detta:

    Hur kändes tentan då? Skönt att den är över! Jag har min kl 14 i morgon, hatar eftermiddagstentor, vill ha allt avklarat på morgonen. Hoppas restuppgiften går bra för dig :)

    Jag måste äta och träna bra när jag pluggar för annars får jag inte in något i huvudet!
    Jag ska faktiskt ta mig ett mellis nu och sedan ge mig iväg och träna!

    kram på dig  

  • Anonymous Anonym skrev 26 mars, 2009 17:47 detta:

    sv: hahah kanelbullar på konserv? de va nåt nytt de, haha. soännande :D ska jga leta efter !

    va skönt att den är gjord nu :D nu kan du slappna av o bara njuta! vad ska du göra ikväll nu då? :)  

  • Anonymous Anonym skrev 26 mars, 2009 18:24 detta:

    Påskmust kan vara det vidrigaste jag vet:P

    Svar: Ja det var kul att åka:P Är dock inte nöjd, det gick skitdåligt! Måste åka en gång till i år:P

    Jag ser bilderna om jag går in på bloggen:S Knepigt.

    Jaha vad kul:P Jag måste se när Dregen är med. Han var inte med igår va?!

    Bikinin var slut fast de inte hade tagit bort den från sidan:(

    Ja det kostar ju också. Men man ska ta med all inclusive för då kan man äta hela veckan på hotellet utan att betala:P Det gjorde vi på studentresan:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 26 mars, 2009 21:52 detta:

    ah fasen att man inte har femman så ja kunde se premiäravsnittet :(

    tack för att du länkar och lycka till i tävlingen!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)