17 mars 2009

Trött!

Jag orkar verkligen inte plugga mer nu... känner mig helt slut trots att jag druckit en stor kopp kaffe. Jag ska gå ner och fixa middag nu, det blir nog veg lasagne. Har det i frysen från när Mattias gjorde det till mig :)

Träningen gick bra. Blev 20 min uppvärmining på cross-trainern och sen lite styrketräningsmaskiner.

Efter träningen så tyckte jag att jag va värd att ta hand om mig själv lite extra så jag använde en scrub från The body shop som heter "Pink Grapefruit Body Scrub". Jättebra va den! Jag hade inte öppnat den förrän idag eftersom jag redan hade en nästan ny när jag fick den här. Doftar underbart och man känner sig jättelen efter.

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 17 mars, 2009 18:19 detta:

    Har du kikat in på www.sallysplanet.blogspot.com ?  

  • Anonymous Anonym skrev 17 mars, 2009 18:26 detta:

    Skönt med träning:) Blev ett pass för mig med:)

    Svar: Tråkigt, här var det faktiskt fint. MEn vi hade ju grått igår:P

    Tappar du dem fast du har rätt storlek också?

    Jo jag vet att man hellre ska ta lätta vikter många gånger men då syns ingetresultat så därför körde jag väl på:P Nu försöker jag bara få resultat i en plattare mage:)

    Kanon!

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 17 mars, 2009 20:21 detta:

    yeah tråkigt när ett barn är sjuk :(
    men va bra att du hade en bra dag , här var det alldeles för chock för oss men så är det :)  

  • Anonymous Anonym skrev 17 mars, 2009 20:52 detta:

    åh bodyscrubs är så nice och speciellt de från body shop för de luktar ju så fruktansvärt gott :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)