22 mars 2009

Vänskap

Jag sa igår att jag skulle berätta en rolig sak som hände igår. Det va en vän som ringde. Hon och jag bråkade rejält i somras och har inte pratat sen dess. Jag har gått och tänkt på henne och saknat henne men inte vågat höra av mig eftersom jag provade att maila en gång men fick inte så roligt svar då...

Men igår ringde hon och sa förlåt och så kom vi överens om att vi skulle lägga det bakom oss. Det känns så bra! Vi har varit vänner så länge så det kändes så dumt att allt skulle vara förstört för ett bråk.
Vi pratade i över en timme igår, vi hade ju över ett halvår att ta igen :P

Max payne va en riktigt bra film. Baserad på ett dataspel men ändå mer känslor än vad de brukar vara i såna filmer. Vid några tillfällen så liknade den Matrix, och Matrix älskar jag :)

Just nu försöker jag plugga... går väl sådär... jag är så nervös inför tentan och så är det så svårt!

Ute snöar det... jättekul.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 17:34 detta:

    Gud vad roligt och skönt för dig att ha tillbaka din vän igen:)

    Svar: Ja det var lite jobbigt, tur att han inte tar hem så mycket kompisar ofta;P

    Jag sitter också med handen i en godispåse idag. Vädret är tråkigt och humöret är inte på topp så då får godiset trösta lite:)

    OKej, jag kommer ju i allt, det är därför jag inte har hjärta att slännga eller stoppa undan eftersom jag kan ha det:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 18:22 detta:

    sv: haha ja de gör de verkligen, de underlättar dagen lite så att säga :)

    ahh va kul :) skönt att ni löste era problem, alltid skönt o hitta en lösning på sina problem ju :)
    vad tyckte du om robinson?  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 20:12 detta:

    Svar: Ja jag köpte det på guldfynd och frågade om det var äkta. och det kostade som äkta silver så dom borde inte ljuga:P vill bara ha äkta i naveln, infektion där är inte så mysigt:P

    jag sitter precis och äter kolacheescake också. idag måste vara en småätar dag tror jag:P

    ja shoppa är grymt kul:P måste köpa mer sällan och billigare bara:) råkade beställa kamelonten ikväll:/ men den var snygg:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 20:22 detta:

    sv: ja håller med helt. innan var de mer "vanliga" människor, nu är alla tävlingsinriktade och stylade och vill bli kända typ .. så tråkigt!

    ja de förstår jag, speciellt när det legat och grott så länge lixom .. men skönt att ni är vänner igen :) inte alla som kan bli det ju !

    ja nu är det bättre :) tack söt!  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 20:23 detta:

    vad härligt för er :) önskar det kunde vara så mellan mig och min så kallade bästa vän..  

  • Anonymous Anonym skrev 23 mars, 2009 13:21 detta:

    Åh, då har du oxå fått ta igen några månader med din vän :p

    Vad pluggar du?  

  • Anonymous Anonym skrev 23 mars, 2009 13:43 detta:

    sv: jag vet inte det du.. det är så att hon flyttade till turkiet för ett par veckor sen och ska jobba där till december men innnan hon åkte "hade hon inte tid" att träffa mig eftersom pojkvännen tydligen var viktigare och det kanske ska sägas då att de har varit tillsammans sen nyår ungefär. vi hade bestämt flera dagar men det blev inte av det för att hon hade sina ursäkta så nu sågs vi inte alls innan hon stack och jag är riktigt besviken. vi har vart vänner sen vi var bebisar och hur kan pojkvänner vara viktigare då?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)