11 mars 2009

Vill ha!


Kom precis hem efter ett mycket kort gymbesök. Blev bara 20 min cross-trainer och sen lite mag och ryggträning.
Under hela förmiddagen har jag varit i skolan och jobbat med min grupp på gruppuppgiften, det gick ovanligt fort och bra!

Funderar på att åka och kolla i kista galleria på Åhlens om de har fått in min muggtermos jag vill ha... kan konstigt nog inte se att det ska finnas en Åhlensbutik i Kista... men jag har för mig att jag varit inne i en där. Eller så åker jag till Täby centrum, men de har inte öppet lika länge. Det står på Åhlens hemsida att den troligtvis finns i lager i Täby. Hoppas det, för den är ju så fin!

Ska ta och hoppa in i duschen strax, men först drick upp mitt kaffe i lugn och ro här vid alla intressanta bloggar :)

Ha en bra dag :)

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 12 mars, 2009 00:41 detta:

    Ooo, vad synd att du inte får tag på ett exemplar. De är bra söta, gillar mönstret. Om jag inte minns fel har vi dock ett överskott på dessa här i Ludvika... :(  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)