13 april 2009

Annandag påsk

Nu sitter jag här nyduschad och ska gå och äta lite frukost så fort Mattias vaknat ordentligt... han kan vara riktigt seg att vakna.
Sen ska jag jobba 11-16 idag, och det är röd dag = ob tillägg :)
Efter det gissar jag att jag inte kommer hinna med mycket mer än att fixa middag å så... Ska också kolla upp hur jag går i skolan i veckan.

Igår gick mitt gymkort ut så jag måste köpa ett nytt... 900 kr fattigare kommer jag att bli :/

Mattias och jag åkte och handlade i Arninge igår, och jag hittade ekologiska grönsakshamburgare från Hälsans kök som jag skrivit om tidigare att jag vill prova, får se när det kan bli hamburgare.

Ha en bra dag :)

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 13 april, 2009 12:03 detta:

    det lät ju som spännande hamburgare. är du vegetarian?

    900 kronor? det lät billigt. hur länge är det för?

    sv: ja det är skönt att allt börjar hamna på sin plats nu faktiskt :D  

  • Anonymous hilea skrev 13 april, 2009 12:30 detta:

    vinnaren är publicerad på min blogg.  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 13 april, 2009 12:40 detta:

    DOm såg goda ut iaf:P

    Svar: Tack så mycket:)

    ja värsta mysko gubbe. men jag vägrade öppna:P

    jag sov riktigt gott faktiskt:P

    ahw, okej:/ men tur att det blev lite bättre efter ett tag:)

    ja så är det nog:P

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 13 april, 2009 16:00 detta:

    Fast med det OB-tillägget du får idag kommer du ju garanterat att få råd med ett nytt gymkort ;D

    Låter härligt med en liten utflykt. För min del har det blivit fest två dagar i rad, fredag och lördag. Verkligen inget för mig. Kroppen har varit helt ur balans dagarna efter, som tur väl är börjar det bli bättre redan idag.

    Ska på spinning för första gången på jättelänge imorgon, ska bli spännande =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)