22 april 2009

Beställningen från Nelly

Idag kom min beställning från nelly.com. Klänningen är från Rare Fashion och är jättefin, men lite liten än så länge. Det ska fixas... det funkar ju nu, men det skulle nog se lite bättre ut med en lite mindre kropp i... Så jag fotar inte mig i den.

Idag är det min tredje dag som godisfri, det är inte så mycket men svårt ändå. Idag har jag känt sug igen... jag brukar inte vara så här sugen...

Imorse va jag i skolan... 8-12 så jag va uppe tidigt... Imorgon blir det tidigt med. Ska möta gruppen klockan 9 så jag får iallafall sova lite längre. Sen kommer jag nog inte vara hemma förrän runt 5-6 imorgon för jag har föreläsning på eftermiddagen.

Efter skolan va jag och tränade lite och sen blev det en promenix med Emelie.. efter det har jag mest lagat och ätit middag... Nu ska jag snart se på Du är vad du äter :) Undrar vad Anna Skipper skulle tycka om mitt pulvermos jag åt till middag med veg pambiff, sås, lingonsylt och frusna grönsaker ;) Det blev lunchlåda till imorn också.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 22 april, 2009 23:20 detta:

    sv: haha, jag kommer knappt heller ihåg något!
    Tack :) Godnatt!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 22 april, 2009 23:35 detta:

    Fin klänning iaf:)

    Usch Anna Skipper skulle skälla ut mig om hon visste hur jag förstörde min kropp:P

    Svar: Ja det var hon;P

    Ja det är verkligen värt pengarna och shampoflaskan är stor. Tyvär är balsamflaskan mindre och min börjar ta slut:(

    Precis, gäller att hitta köpare bara:P

    Ja jag har också svårt. Spec eftersom jag är så hungrig efter att jag har varit i stallet. Då vill jag inte gå innan och inte direkt efter med fullproppad mage.

    haha jag med:P Lika när det gäller god mat. äter kanske 2-3portioner men det skulle räcka med 1:P

    /E  

  • Blogger Seliste skrev 23 april, 2009 09:24 detta:

    hej elina!
    gorgeous dress! :D visst kommer du att kunna ha den snart!
    keep fighting - du kan göra det!
    jag har beställt en bikini fr hm, tror den kommer om en vecka... :)

    ja, det är jätte goda muffins! du får baka dem ngn dag då du har tid...

    jag är så glad att fossingen är bättre :D i dag har jag kört intervall på crosstrainern och det gick fint.

    vad bra det går för dig utan godis. ät en torkad frukt eller bär om du är jätte godissugen.

    vad roligt att träna! gick det bra?

    kramar*
    /S  

  • Anonymous Anneli skrev 23 april, 2009 11:10 detta:

    Vad fin klänning! =D

    Nja, VK är bättre än MåBra. Men jag var så dålig på att logga in där. Det är jag väl visserligen på MåBra också bit vis, men det kostar ju mindre, så det svider inte så mycket.

    Jo, cykling är ju oxå bra. Men det tar bara 4-5 min att cykla ner medan det tar 10 min att gå, så missar ju lite motion.

    Härligt att du klarat hålla dig borta från godis, trots sug. Jag har sluppit ifrån sug sen i söndags iaf. Tror jag ska låta bli godis hela helgen också, bara för att visa för mig själv att jag kan om jag vill.  

  • Anonymous Malin skrev 23 april, 2009 12:49 detta:

    alltid jobbigt att stå emot godissug :/

    sv: mjo fast vi betalar 870 spänn för två. det tycker jag är rätt billigt!  

  • Blogger M. skrev 23 april, 2009 14:58 detta:

    vilken fin klänning :) passar ju super på sommaren :)
    hoppas att allt är bra med dig och att det är sol även där du bor :)
    ha det fint. kram  

  • Anonymous alexandra skrev 24 april, 2009 00:43 detta:

    gud vad söt klänning:D och vilken fin blogg:)
    kika gärna in min blogg, så kanske vi kan lägga till varandra på bloglovin?:)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)