07 april 2009

Dyr shopping...

Idag har Mattias ringt och beställt mina nya fälgar och däck :) Jag längtar verkligen tills de kommer! Ska bli så kul att sätta på dem på bilen. Men jag längtar däremot inte tills räkningen kommer... det kommer väl gå på ca 10 300 kr... Tur att jag har sparat i över ett halvår!

Dessa fälgar blev det till slut, och ni är de ändå som fått se (förutom kompisarna å så), för jag har bara lagt ut en suddig bild på min sida på garaget eftersom många verkar göra det för att överaska på bilträffarna. Jag tyckte det kunde vara kul att göra folk nyfikna :P Bilden var Ocl brorssons snälla och mms:ade till oss när vi bad att få se en bild på hur den 4 bultade såg ut. Mycket trevlig personal både hos ocl borssons och hos Gummihuset! (Ocl brorsson är grossisten och Gummihuset är återförsäljarna vi köpte av)

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anneli skrev 08 april, 2009 09:09 detta:

    Bra val, de ser kanonfina ut =D

    Jag duktig? I måndags ja. I går nej. Idag förhoppningsvis halvduktig iaf ;D

    Har svårt att äta bra i veckan när jag vet att det kommer gå fel i helgen. Dumt att tänka så. Borde ju tänka ju fler bra dagar desto bättre men det går liksom inte riktigt. Huvudet säger istället: Varför kämpa som fan nu, när du ändå kommer gå upp allt efter påskhelgen =(

    Får väl försöka jobba på det men det är fasiken inte lätt. Uppsatsen har jag lagt åt sidan då vi haft fullt upp med att skriva projektplan och ha opponering på densamma nu. Men funderar på om jag ska sitta lite med den imorgon och om jag får tid, lite över påsk också. Får se hur det blir med den saken ;-P  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 08 april, 2009 14:01 detta:

    Vad kul att få bilen att gläsa lite:) Passa trottoarer bara;P

    Svar: Ja glassen är underbart god:P

    Ja då är det ingen idé att vara med:P

    Inget godis än så länge, bara lite glass:) Men jag kommer nog äta lite ikväll känns det som:P

    Tur det då iaf:)

    Fick med några cider och lite sprit hem:P

    Ja kokt potatis ska det iaf inte vara:P

    Mamma vill också alltid springa på kvällen och jag på morgonen.

    haha okej, då är vi helt olika:P Jag har inte ens sett sagan om ringen och dom filmerna:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)