10 april 2009

Elmiamässan

Imorgon ska Mattias och jag köra hela vägen till Jönköping och Elmiamässan där det är bilmässa :) Du kan se mer vad det är här. Det ska bli jättekul, en liten endags semesterutflykt.

Idag har jag hunnit med mycket. Inte träna som jag tänkte men mycket annat. Jag gjorde det jag skrev i inlägget innan, och efter det så bytte Mattias och jag till sommardäxk på min bil (inte till de nya däck och fälgarna, de har inte kommit än), sen åt vi middag, fyllde på luft i däcken. Sen åkte Mattias iväg, för han ska ut med hans kompisar en stund på 360 ikväll. Sen har jag hunnit med att köpa godis till påskäggen jag ska ge bort till familjen, hyra fil och se den med familjen.

Vi såg Austrailia, den va riktigt bra. Lite lång men bra, den va verkligen rörande. Jag har så svårt att förstå hur vi männsikor så lätt kan skylla på skillnader i hudfärg m.m. för att få vara elaka mot varandra. Vi är verkligen ett grymt släkte...

Filmen rekomenderas verkligen.

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 11 april, 2009 00:19 detta:

    Det kan jag verkligen hålla med dig om att vi är!

    Svar: Tack så mycket sötnos:)

    Jodå det var härligt faktiskt:)

    hihi ja jag är som ett barn och blir jätteglad för påskägg;P

    Nej alltså det är konstigt, för jag får inte plats i garderoberna men inte har jag några kläder i alla fall:P

    det kanske det är från början eftersom det har med jesus att göra och sen har vi kommit på att dagen går långsamt av andra skäl:P

    Ha en bra påskhelg!!

    /E  

  • Anonymous Z A N D R A skrev 11 april, 2009 09:55 detta:

    sv: tack för din röst! :)

    allt bra med dig?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)