17 april 2009

Fast and furious

Jag ska snart åka hemifrån så att lillasyster får ha huset för sig själv ikväll/natt med sina kompisar. Hin har varit snäll och sagt att vi får komma hem och sova också. Skönt, jag orkar inte leta fram madrass, kläder m.m och packa ihop.

Mattias och jag ska först åka till berga pizzeria och äta (jag tar nog en banana). Det är den bästa pizzerian här ute, och vi har många att välja på...
Sen tror jag vi åker till Janne och Susanne och kanske spelar lite ps3 innan vi ska på nattbion. Vi ska se Fast and Furious kl 23:30 :) Ska bli jättekul för ettan och tvåan är jättebra. Trean va tyvärr inte lika bra för då bytte de ut huvudpersonerna å så... va som en helt annan serie. Men nu i fyran ska de vara tillbaka :)


Sen får vi väl åka till Janne och Susanne ett tag till eller sätta oss på Mc Donalds eller nåt tills vi får komma hem :P Jag kommer vara helt slut för jag har vaknat mellan 5 och 6 nästan varje dag den här veckan.

Ska ni göra något kul ikväll?

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 17 april, 2009 20:35 detta:

    är det ettan som går då eller?

    sv: aha, då förstår jag..

    nej det var mest sladdarna vi tänkte på. de har ju inte tagit loss gummit som sitter runt utan bara skrapat det lite. ah, svårt att förklara men killen gick ju el på gymnasiet så han tyckte det var väldigt komiskt ;P  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 17 april, 2009 21:15 detta:

    Snällt att ni får komma hem iaf:) Hoppas kvällen blir bra:)

    Svar: Det hoppas jag med!

    Ja jag har fått fina blommor och så idag iaf så jag tror nog presenterna är bra med:)

    Ja det kan vara fel modell för mig med, jag ser smal ut framifrån med gravid ut i profil;P

    Jag har ju 0kr i inkomst just nu så kan inte spara:/ men jag försöker stoppa undan lite varje gång jag får någon inkomst. även om det bara är några tusen så stoppar jag undan kanske hundra:P bättre än inget iaf;P men om jag hittar ett riktigt jobb så ska jag spara mer:)

    Ja men på morgonen är man ju så trött;P

    /E  

  • Blogger M. skrev 18 april, 2009 06:05 detta:

    hej elina!
    hoppas att allt är bra med dig denna lördag :)
    tänkte att jag skulle passa på att önska dig en underbar dag och helg :)
    ha det fint. kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)