05 april 2009

Fika och shopping

Fikan igår med mina två kompisar var trevlig, jag åt god glass. Efter det så kom Mattias och hämtade mig så åkte vi till Quality outlet i Barkarby där jag hittade en väska. Den hade kostat 499 kr, men nu sålde de den för bara 199 kr. Perfect för mig som behövde en väska.

Sen körde vi i princip bara över vägen till IKEA för att kika på garderoben jag vill ha, stolmen systemet som jag visat tidigare. Det såg väldigt bra ut och kommer nog köpas när pengar finns...
Vi köpte en matta till våran framtida lägenhet. En svart IKEA Hampen. Jättesnygg och nog det första vi är helt överens om... :P
PÅ IKEA blev det också mackor eftersom jag började känna mig väldigt grinig och orkeslös...

Nu ska jag äta frukost för att sen sätta mig och läsa 7 kap som ska vara lästa till imorgon, sen ska jag vara på jobbet 14.00. Hon som skulle jobba idag messade mig igår och frågade om jag kunde jobba idag och så tar hon min söndag nästa helg. Det passade mig ganska bra, vet inte hur jag ska hinna läsa men det är skönt att jag kan vara ledig en dag nästa helg när några kompisar kommer upp.

Etiketter:

8 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 05 april, 2009 11:12 detta:

    Snygg väska:) Låter som en bra dag:)

    Svar: Jodå helt okej helg:)

    Mycket och mycket vet jag inte och jag har ätit desto mer:( Men bättre att träna och äta än att bara äta brukar jag tänka:P

    Ja jag såg det också. Men jag hejjar på det laget! Ja vegetarianen är härlig;P

    ja det är dell.se jag har tittat på och jag får nog beställa en dator med vista. den är ju gjord för det så då borde den funka med det också. hellre vista och cd än xp utan cd:P

    /E  

  • Anonymous Carro skrev 05 april, 2009 16:12 detta:

    Hoppas du har en bra dag!

    Prenumerera gärna på mig, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)  

  • Anonymous sanna skrev 05 april, 2009 18:01 detta:

    kikar in och hoppas du har haft en riktigt bra helg!  

  • Anonymous [Make-Up Your Mind] skrev 05 april, 2009 20:15 detta:

    Den där mattan är så snygg! Har spanat på den lite förut, och velat fram och tillbaka om jag ska köpa eller inte. Än så länge har jag en pytteliten grå matta mitt på golvet. Det ser jättedumt ut, men som student känns kanske inte ny matta som högsta prioritet ^^  

  • Anonymous IchO - bloggen som aldrig tystnar ! skrev 05 april, 2009 20:31 detta:

    Ja, man blir helt kåt på Audi :O hahah ! <3  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 05 april, 2009 22:22 detta:

    Svar: Men plugg går ju före:) Wipeout går ju i repris också som tur är:)

    Filmen var superbra! du måste se den:D

    ja och jag måste äta mindre i veckan;P

    jasså är han! :P

    ja precis. jag är ju bara ute på internet och bloggar/läser bloggar och besöker hemsidor:P spel intresserar inte mig:P

    /E  

  • Anonymous Sara skrev 06 april, 2009 00:07 detta:

    Åh, vilken snygg väska du hittat! Nu känner jag att jag kan behöva en ny väska. Hahaha!  

  • Anonymous Anneli skrev 06 april, 2009 12:48 detta:

    Haha, att det ska vara så svårt att vara överens. Men det är ju tur att man kan tycka lika ibland och ännu mer tur att man kan kompromiss ;D

    Låter som du haft en bra helg. Min helg gick i godisets-tecken, tyvärr. Men jag är ändå nöjd, då jag skötte mig bra mån-tors iaf.

    Den här veckan räknar jag inte kcal, utan kör lite som jag själv vill. Tror att jag blir för stressad av allt räknande just nu =/

    Full fart framåt!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)