05 april 2009

Fitnessbrot

Sofie sa...
Hej! Jag har kikat runt lite på din blogg, flera gånger sett bilden på brödet Fitnessbrot. Är så himla nyfiken på recept! Eller är det nått du köpt? :)

Hej Sofie!
Du lämnade ingen bloggadress eller mailadress så jag svarar här, hoppas du läser!
Fitnessbrödet jag brukar skriva om kommer från Bageri Brothaus Moberg. De Bakar nyttiga, goda, ekologiska och osötade tyska surdegsbröd.

Här kan du se en lista vart man handla Brothausbröd
Jag har även hört att de kan skicka bröd med posten. Du kan lätt hitta kontaktuppgifter för det på deras hemsida.

Jag brukar köpa mitt bröd i Österskärs Handel, de får leveranser tisdag, torsdag och lördag. Den butiken är också den enda som säljer österskärslimpan som också är från Brothaus Moberg, den är också jättegod :)

Jag kan verkligen rekomendera alla att prova alla deras bröd. De har nåt för alla smaker. De har också roliga och goda tyska specialiteter som Laugenbrezeln (Salta Kringlor) och Brötchen.

Hoppas du tycker svaret var bra :)
/Elina

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Sofie skrev 07 april, 2009 18:08 detta:

    Tusen tack för svaret, riktigt utförligt och bra! Dessvärre bor jag för tillfället i USA, så det kan nog bli lite knepigt med frakten ;) Men ska behålla adressen och ha det i bakhuvudet tills när jag kommer hem! Tack igen :)  

  • Blogger Elina skrev 07 april, 2009 23:37 detta:

    Det va så lite så :) det är kul att skriva om saker man gillar!
    Jaha okey, ja det kan bli lite svårt ;P Ja ha det :) det brödet är definitivt värt att provas.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)