24 april 2009

Fredagskväll

Där nere är Jönsonligan på, så Mattias är lycklig just nu :P Jag har nog sett dom filmerna för många gånger, men lite kul är dom.
Sen tror jag vi ska se Oceans Eleven (bild från tv.nu), jag har sett den förut men det va länge sen. Den går på 5:an klockan 21:30 ikväll.
Vad ska ni göra ikväll?

Imorgon ska jag jobba 9-14, och jag kommer ta bilen till jobbet eftersom att det ska vara städdag i mitt område medan jag är på jobbet. Förra året var jag också borta eftersom jag pluggade 200% då och hade lektioner på lördagarna i Uppsala, när jag kom hem efter lektionen så hittade jag min bil (som jag två dagar innan tvättat och vaxat) helt täckt av ett lager av lera och sten. Jag blev helt galen men visste inte vad jag skulle göra. Sen fick jag höra att det va våran nya granne som gått och spolat trottoaren/jordkanten med högtryckstvätt utan att be folk flytta bilarna först. Ingen har tidigare kommit på en så dum ide som att tvätta trottoaren med högtryckstvätt förut! Min lack på bilen fick smårepor och jag är fortfarande väldigt arg... men vad ska man göra?
200-300 kr fick jag dessutom betala för en biltvätt eftersom jag inte vågade tvätta bilen med all sten på för hand.
Så i år håller sig jag och bilen långt bort.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 25 april, 2009 14:26 detta:

    sv: ja det var kul fast hade nog intalat mig själv att ja inte skulle köpa något ;P så bra gick det!  

  • Anonymous Anneli skrev 25 april, 2009 16:14 detta:

    Det var väl inte det smartaste jag varit med om precis. Man får ju ändå ge folk chans att flytta på bilarna innan man gör något sådant. Förstår mycket väl att du blev irriterad på honom.

    Igår grillade vi hos en kompis. Jag och Fredrik höll oss till Pepsi max och Ramlös som dricka och till mat blev det kycklingfilé, råkostsallad (på morot och vitkål) och tacosås till det. Gott, nyttigt och framförallt kcal-snålt. Kunde till och med spara 126 kcal - på en fredag!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 25 april, 2009 17:23 detta:

    Gud vad irriterande. Men du gör rätt i som tar med den idag:P

    Svar: Ohja det är så gott:P

    Nja, bra blev det inte men det gick att ha på sig:P

    Jo jag med. Onödigt att slita på håret i onödan:P

    Haha ja det kan vara det. Vi kan i alla fall skylla på årstiden;P

    Vi hade det superbra i Gävle:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)