28 april 2009

Fullt upp!

Idag va jag i skolan till 12, sen åkte jag hem och gymade som jag skrev i det tidigare inlägget. Efter det har jag pluggat och ätit en inte alltför god middag av lite ihopplock. Däremot så har jag ätit en massa jordgubbar! Köpte det på Hötorget igår när jag va i stan en snabbis.


Idag har jag lyckats hålla mig ifrån godiset. Kanske för att jag åt mycket i förmidadgs eftersom min mage hade bestämt dig för att prata med hela klassrummet... det enda som hjälper då är att äta...

Imorgon blir det nog också dålig uppdatering eftersom jag ska vara i skolan hela dagen... Det är ganska mycket just nu, men jag ska försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt.

Jordgubbar ger sån sommarkänsla :) Jag längtar verkligen till sommaren och svenska jordgubbar när jag tittar på bilden!

Om ni går in här så kan ni tävla om ett jättefint halsband med hjälp av en fin sommarbild!

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Alexandra skrev 29 april, 2009 07:34 detta:

    sv: hehe okej:) tack så jättemycket ! <3

    allt bra med dig då?  

  • Anonymous Anneli skrev 29 april, 2009 08:02 detta:

    Åh, så lyxigt med jordgubbar =D

    Duktigt att du klarade gårdagen utan godis! Nu är det bara två dagar kvar som du behöver klara så har du klarat 3 av 4, vilket ju är riktigt bra =D

    Ja, visst var det en perfekt söndagsgrej. Annars brukar jag vara ganska lat på söndagar, av någon konstig anledning har jag väl fått för mig att man ska vara det ;-P

    Bra att peppning hjälper dig. För jag tänker inte sluta med den *hihi* ;D  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 29 april, 2009 10:46 detta:

    PLugg och jobb tar upp mycket tid men det är värt det i slutändan:)
    Jag åt också jordgubbar idag:D Asgott!

    Svar: Visst var dom:)

    Ja jag äter typ samma jämt känns det som också. Fast inte köttbullar för de vägrar mamma äta så det får jag laga när vi är själva och hon jobbar;P

    Haha ja, men det hjälper ju inte egtetligen. Men det känns bra att proppa i sig massa i stressen:P Typ som att då har man iaf hunnit äta när man är stressad.

    ja augusti har jag inget jobb heller. ÄN. så då kan det få vara fint ;P

    haha nej råttor ska vara husdjur isf:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)