07 april 2009

God frukost


Mattias är hemma idag från jobbet för att han skulle skjutsa och vara med sin mormor och morfar på en begravning, men hans morfar har blivit sjuk så de kan inte åka. Därför passade Mattias och jag på att äta frukost ihop, inte så ofta vi gör det. Jag åt min favorityoghurt (Valios laktosfria fruktyoghurt). Jag är inte laktosintolerant, men den är godast.
Innan frukost va jag ute och gick i ca en halvtimme, det är så fint väder ute men tyvärr lite kyligt.

Idag ska Mattias och jag nog åka in till stan och ta en runda på goodstore och sen åka och hämta Mattias morfar på sjukhuset. Sen måste jag hinna plugga lite också.

Hoppas ni får en härlig dag :)

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 07 april, 2009 16:41 detta:

    Mysigt med frukost:) tråkigt med hans morfar såklart!

    Svar: Precis:P Jag orkar inte tänka mer:P Däremot ska jag försöka att inte handla massa onyttigt på veckorna men finns något hemma så är det inte hela världen om jag råkar äta:P

    Nej kokt potatis är inte gott! Pommes däremot, det är gott:P

    Så är det för mig med, jag kan inte sluta äta förens det är slut:S

    Jag springer helst på mornarna, det är så skönt:)

    Svenska filmer gillar faktiskt jag:P Jag vet inte varför men antar att det är för att man kan leva sig in i filmen bättre:) ag hatar ju overkliga filmer:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)