24 april 2009

God morgon

Jag sov alldeles för länge idag! vaknade 10 när jag i vanliga fall brukar vakna vid 9 om jag inte ställer klockan, och precis när jag gått upp så ropar mamma på mig att jag nog borde flytta bilen eftersom de höll på att sopa på gatan. Jag vill ju inte få stenskott på bilen så jag sprang snabbt upp och satte på mig lite kläder, sprang ut till bilen och körde ner till affären. Så jag fick stå nere på mitt jobb med jättefett hår, stinkande svett (det va varmt inatt) och utan att ha borstat tänderna... kände mig riktigt fin när alla hälsade på mig :P

Nu sitter jag och äter en jättefralla med ost, gurka och babyspenat i. Jättegott :) sen ska jag till gymmet. Det är jättefint väder ute, men jag hade tyvärr ingen springlust alls, så det får kanske bli en promenad i eftermiddag.

Hoppas ni har lika fint väder!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous Alexandra skrev 24 april, 2009 11:33 detta:

    sv: åh tack så mkt:)

    ja jag kan tänka mig att det blir så när man e student "/

    vsg:) och tack:D haha älskar rosa och lila:P

    jag har lagt till dig nu:) lägg till mej med:D

    Puss  

  • Anonymous Malin skrev 24 april, 2009 12:08 detta:

    haha förstår att du kände dig riktigt fin ;)

    sv: ja det var riktigt störande faktiskt och betydde ju också att vi hade en hel kasse med fuktiga/blöta kläder att hänga upp i hela lägenheten :/  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)