26 april 2009

Hetsätning och ångest


Bild lånad från Karemellkungen

Jag har tyvärr fastnat i ett väldigt dåligt beteende... Jag kastar i mig alla onyttigheter som finns i närheten (och inte små mängder) och sen får jäg jätteångest. För jag vet ju att jag förstör min kropp och att beteendet knappast kommer att göra att jag kommer i mina för små kläder igen. Men det käns som att jag har pms nonstop, jag kan verkligen inte kontrollera mig. Igår åt jag föe mycket och idag skulle jag bara smaka en bit som va kvar från igår, och edt slutade med att jag vräkte i mig för mycket. Jag vet ju precis hur jag ska äta och vad, men när man är stressad å så är allt så svårt.

Jag blir galen på mig själv.
I morgon är det iallfall en ny dag, som ska bli bättre! För jag hatar ångesten.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Emelie skrev 27 april, 2009 21:52 detta:

    Låter inget kul det där med hetsätning :P
    Äter du fortfarande dina nya ppiller? Kan ju vara dom som fuckar upp hormornerna vilket gör att det blir ännu svårare att låta bli :(

    Hoppas du kan stå emot godisdemonerna snart :)

    Kramar  

  • Anonymous Anonym skrev 28 april, 2009 22:20 detta:

    Kanske hjälper dte om du försöker äta mer mat under de andra måltiderna (frukost, lunch och middag). Äter du tillräckligt borde sötsuget minska. Ett tips är annars torkade dadlar, riktigt söta i smakeen. Brukar själv äta dessa när jag blir sötsugen. Lycka till. kramar  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)