15 april 2009

A i statistik!

Jag fick tillbaka statistiktentan idag, och såg att jag fått ett A! Det är det första A jag fått, jag är så glad :)
Man kan få betygen A-F där A är bäst och F är underkänt.

Tyvärr förde det ju med sig att jag ville fira... och då blev det endel godis. Jag va hungrig och sugen också. Inte bra...

Till middag idag blev det veg pannbiff med pulvermos (jag tycker bättre om det än vanligt), brunsås, grönsaker och lingonsylt :) god husmanskost.

Nu ska jag titta på du är vad du äter och sen plugga...

Etiketter: ,

6 kommentarer:

  • Anonymous sanna skrev 15 april, 2009 20:43 detta:

    GRATTIS! =)
    och jag som kände mig stolt med ett B ;) hehe. Men gud vad kul, inte så ofta man klämmer åt sig ett A, inte jag iaf!
    Hade ju en till tenta idag, får se hur den går nu då...  

  • Anonymous ida skrev 15 april, 2009 20:52 detta:

    sv: jasa dar ser man :) pa bilmassan, var det nat att ha??

    ja vi ser och upplever sjukt mkt :D
    finns sa mkt o se har :)

    vad hittar du pa hemma?
    KRAM!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 15 april, 2009 21:24 detta:

    jag såg också på det:) grattis til ditt första A. Superbra ju!

    Svar: Tack så mycket:) Vi ska ha "kalas" på lördag så jag fick bara en present hemma idag och ska få resten på lördag:) Kameran kommer jag nog få av pappa iaf:)
    Men det sägs ju att livet börjar vid 40 så då har vi ju några år kvar att fylla;P

    JA det var roligt att gå runt och kika:) Jag villa lltid flytta när jag går på ikea å ser alla rum och så:P

    ibland blir det för mycket:/ men jag tror inte föräldrarna själv ser det:S

    okej illa;P men här har inte varit något fint alls idag:P

    det blev ikeas mat:) skitgott!:P

    jag har alltid foundation, puder, kajal, ögonskugga, rouge och mascara när jag sminkar mig:P men det är ändå mitt vardags smink:P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 15 april, 2009 22:16 detta:

    ååh grattis :D

    sv: ja det var faktiskt riktigt roligt :D

    jaså? där ser man :) vad innehåller de då?  

  • Blogger Mattias skrev 15 april, 2009 23:18 detta:

    Grattis älskling! Nu är du värd att köpa nått kul till dig själv! PUSS  

  • Anonymous Anneli skrev 16 april, 2009 18:25 detta:

    Grattis!
    Gu vad härligt! Då lönade sig ju allt ditt pluggande =D

    Kanske ska köra godisfritt söndag-torsdag då? Bäst att sätta upp ett "enkelt" mål i början.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)