04 april 2009

I.D.A

Förlåt att jag inte varade på kommentarerna igår eller skrev något inlägg, jag var lite deppad efter ett bråk med min bästa kompis så jag orkade inte skriva.

Vi hade planerat att gå till 360 igår, eftersom lillasyster precis fyllt 18 så skulle hon dit för fösra gången. Men efter bråket tappade jag lusten, så Mattias och jag bestämde att vi skulle åka in med Janne och Susanne och spela biljard istället. När vi va inne så ville jag åndå gå in på 360 en stund eftersom jag hade betalat medlemskap (som ger fri entre) å så. Inte klädd för 360, men vi gick in ändå. Vi hade kul, la bråket bakom oss då. (Hon va också där). På 360 hade de för ovanlighetens skull två liveband som spalade Anniela och I.D.A. I.D.A var bäst.
I.D.A - Armageddon Ready


Jag känner mig fortfarande besviken på min bästa kompis. Jag ska och fika med henne och en annan kompis vid halv två... får se hur det blir.

Nu är det dax för dusch och frukost.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)