13 april 2009

Kan du bättre?

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 13 april, 2009 19:04 detta:

    sv: ja det är aningen större ;P och jo hon var fortfarande intresserad men skulle kolla på en till i veckan så vi får väl se :D

    aha, okej.. då förstår jag!

    ok ok, betalar 289:-/mån för mitt och det är helt okej tycker jag :D  

  • Anonymous Zandra skrev 13 april, 2009 21:37 detta:

    sv: såklart man svarar på dom! =D

    okej, näe, jag gör inte mkt alls :P  

  • Anonymous ida skrev 13 april, 2009 22:52 detta:

    sv: ja jag har ju de :D eller ar mitt uppe i min andra :)

    JAA du maste se man som hatar kvinnor. saaaa bra!

    forlat att jag svarar sa segt.. allt bra med dig??? haft en bra pask??
    KRAM!  

  • Blogger Mattias skrev 13 april, 2009 23:31 detta:

    Titta, ser nästan ut som om dom filmat mig ju, fast bara den tiden jag övningskörde i så fall :P  

  • Anonymous Malin skrev 14 april, 2009 13:00 detta:

    sv: yes, den är köpt på ikea :) aha bra att du är ute i god tid i alla fall :D då blir det inte lika dyrt när man ska dit innan flytten ;P

    vad gör du idag då?

    kram kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)