18 april 2009

Lite shopping

Det blev en jättegod pizza till middag igår, en Banana med champinjoner (bilden), efter det körde vi till Janne och Susanne, spelde lite ps3 med dom och tog sen tåget till stan där vi såg filmen. Efter det åkte vi nattbussen till Janne och Susanne, därifrån körde Mattias och jag bilen i omvägar till Mc Donalds för att äta lite och sedan köra hem. Mattias och jag var hemma straxt före fyra inatt... då ahde vi försökt hålla oss borta så länge det gick.
När vi kom hem så satt Lillasyster och tre tjejer till (tror jag) i soffan, men all mat framme fortfarande. Så jag sa till mamma att slänga det idag. Det hade stått framme alldeles för många timmar. Synd för pastasalladen såg god ut.

Filmen va jättebra! Snygga, snabba bilar och Vin Diesel är ju så bra! Man ska nog ha sett Fast and furious och 2Fast 2Furious innan (ettan och tvåan) för att förstå bäst. Men man kan se den utan att ha gjort det. Trean: Fast and Furious - tokyo drift behöver man inte ha sett och den är inte heller lika bra.
Har ni inte sett "The Pacifier" med Vin Diesel så måste ni se den! Se honom spela en barnvakt, den är rolig och jättebra!

Idag har mamma, Mattias och jag varit i Kista galleria och tittat. Mamma va snäll och köpte en kjol och ett par leggins till mig från lindex :) Ska försöka fota senare. Jag köpte också ett te som luktade extremt gott, Rooibos med jordgubb och limesmak hette det :)

Nu ska vi snart äta mat, det blir potatisklyftor med bearnaiseås, sallad och kidneybönor (kött för de andra). Våran vanliga goda lördagsmiddag :)
Efter det ska vi nog se på robinson.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)