08 april 2009

Lufsen på spåret

Jag har bara hunnit med att vara i skolan och gymma idag. Sen har det inte blivit mycket gjort.

Idag när jag satt på tåget på vägen hem från skolan så stod tåget ovanligt länge på en perrong, så tillslut ropar lokföraren ut att det står en hund mitt på spåret, därför vi står stilla. Sen tillslut åker vi. När jag har hoppat av så ser jag konduktören med en jättesöt "lufsen" hund i ett skärp som koppel bredvid tåget. Han berättade för mig att det va hunden från spåret. Han hade följt med och hoppat på tåget. Jättesnäll och söt vovve. De hade kontaktat ägaren som tydligen skulle hämta hunden sen på tillbakavägen. Tur att lokföraren såg hunden i tid och att tåget inte körde fort!

Nu ska jag ducsha och så ska Mattias och jag laga middag.

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 08 april, 2009 20:09 detta:

    Naw vilken söt och lite rolig hund:P

    Svar: Ja verkligen:/

    Faktiskt ich jag blir jättesur utan mat också:P

    haha jaa:P jag körde in i trottarkanten med våran nya bil en gång. vågade nästan inte åka hem:P

    jag åt godis idag med. åh fy satan vad gott det var;P

    Äh jag klarar mig utan sagan om ringen;P jag har ju iaf sett harry potter men gillade bara 1an:P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 08 april, 2009 22:42 detta:

    sv: jaha, där ser man :D har ni planer på att flytta eller det kanske är flytta ihop som gäller? :)  

  • Blogger Experience No 1 skrev 09 april, 2009 01:49 detta:

    ha en trevlig påsk ;)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)