06 april 2009

Naturligt

Idag när jag satt på tåget på vägen hem från skolan så läste jag denna artikel i Metro. Jag som många andra har nog provat att bara dra ner på kalorierna genom att dricka lightläsk och så... det är slut med det för mig.
Och endast naturliga produkter för huden kommer jag också att köpa, speciellt efter att ha läst den här artikeln från metro. Den va väldigt intressant!
Huden tar också åt sig så jag är mycket noggrann med vad jag smörjer in mig med och sminkar mig med.

Hur noggranna är ni med vad ni äter och har på kroppen?

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 06 april, 2009 22:26 detta:

    Huden är jag noga med och jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig:P Men nog kan det slinka ner någon cola light ibland:P

    Svar: Ajdå:/ Men jag funderar faktiskt på att skita i det här tänkandet och äta när jag är sugen. JAg vill ju bara ha med nu när jag säger till mig själv att jag inte får:P

    Nja huvudvärken är inte bättre så jag ska gå till sängen och sova strax:P

    Ja jag är inte beroende, än.. har ju varit förut så kan säkert lätt bli igen. Men jag gillar att springa:)

    Det måste vara bra tjejfilmer för mig också:P Inte för fåniga lixom:P

    Ja precis. Än så länge håller min ihop så det är ingen panik:P Även om jag blir irriterad varje gång jag sitter vid datorn:P

    /E  

  • Anonymous GULLEFIA skrev 06 april, 2009 22:38 detta:

    Hihi OK ! Kram <3  

  • Anonymous sara skrev 06 april, 2009 23:00 detta:

    Ja, de lyckas försvinna ur huvudet annars... tragiskt nog.

    Verligen, den var jättefin!  

  • Anonymous Malin skrev 06 april, 2009 23:32 detta:

    köpte light innan men fick sluta med det när jag träffade sambon för det gick ju absolut inte för sig eftersom det inte var bra, hehe :D

    sv: ja det är riktigt roligt faktiskt och blir nog bara roligare och roligare :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)