06 april 2009

Ny vecka

Mina fina påskliljor, tyvärr har de nästan blommat ut nu...

Då va det måndag igen.
Imorse var jag i skolan och pluggade lite med gruppen. Jag blev försenad in eftersom tåget jag skulle med va inställt eftersom de bara kunde köra med ett istället för två spår precis innan stan pga nån trasig ledning. Sen segade tåget fram och stannade på varenda station vilket det inte brukar. Det händer som tur är inte så ofta att det är inställda tåg å så och lokföraren va väldigt trevlig och ropade ut info i högtalarna hela tiden.

Sen åkte jag hem och då gick tågen rätt igen. Vräkte tyvärr i mig lite godis och stack sen iväg till gymmet. Måste väga upp mina onyttigheter lite :P Förstår inte varför jag är så sötsugen just nu.
Sen blev det nudlar till lunch, det va väldigt länge sen. Jag tycker väldigt bra om snabbnudlar, men det är ju inte så nyttigt så jag brukar inte äta det så ofta.

Efter det har jag inte hunnit med så mycket annat än att duscha och fika med Mattias, jag hade köpt med mig fika från 7eleven hem :)

Nu ska det väl bli lite mer plugg, jag ska försöka iallfall.
Hoppas ni har en bra dag :)

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 06 april, 2009 17:20 detta:

    Men om man tränar kan man ju äta:) lite iaf.. :P

    Svar: Ja äntligen fick jag vinna:D

    Ja visst var den fin:) Det är min turdag idag tror jag. Jag vann tävlingen och fick en plånbok:P

    Det är inga backar eller något så nog skulle du orka 2 km:) Min kompis hatar att springa och får för sig att hon inte orkar, men det gjorde hon:) JAg skulle nog kunna springa båda varven för jag gillar ju att springa:)

    Ja jag ska nog se den igen när den kommer ut på dvd:)

    Hoppas det. Är dock lite snål än;P Har inte kommit mig för och beställt den:P

    /E  

  • Anonymous GULLEFIA skrev 06 april, 2009 21:05 detta:

    Tack för att du var med i min tävling. Tyvärr vann du ej den här gången, men jag har redan en ny. Kika in i bloggen och var kanske med?
    Kram Gullefia  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)