12 april 2009

Påskdagen

Det va jätteroligt igår på Elmia, mycket snygga bilar och en massa företag man kunde titta på produkter ifrån. Mattias köpte ett par skor och jag köpte en "fejkregskylt" som det står Electrica på eftersom det är mitt namn på garaget.org. Skylten är rosa med silverglittrig text. Tyckte det skulle passa min tjejiga bil :)
Bilandet gick bra. Vi åkte vid nio igår morse och var vid Jönköping runt ett tror jag... sen åkte vi fem och va hemma ca nio, så vi han se utröstningen på robinson :P

Idag har jag ont i hälen på högerfoten... tror det är för att jag hade foten i ett läga på gasen i så många timmar igår. Vi hade ju min lilla bil så jag körde :P Mattias sa att han kunde byta av mig, men det behövdes aldrig.
Det är kul att se på bensinförbrukningen, för det gick åt mer hem. Det känns också som att det är mer uppförsbackar när man åker uppåt i Sverige.

Idag har Mattias och jag bestämt att vi ska hitta på något eftersom det är så sällan vi har en ledig dag ihop eftersom jag jobbar helger och han i veckan. Vi får se om nåt är öppet...

Vad ska ni göra idag?

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous M A L I N skrev 12 april, 2009 13:16 detta:

    så bra att ni hade roligt och då var ni inte långt härifrån ju ;P

    sv: ja nu står allt istället huller om buller i rummen i den nya lägenheten, haha!

    ha en bra dag själv :D

    kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 12 april, 2009 16:29 detta:

    Gullig skylt:)

    HOppas ni hittar på något skojj:)

    Svar: Ja det var ju tur. Det hade ju kunnat vara värre så jag är glad att det "bara" var mobilen:P

    Tack så mycket:)

    Vi brukar inte heller göra det men ikväll skulle vi tydligen det ändå:)

    Ja men man hittar aldrig nåt att ha på sig:P Jag vet tex inte vad jag ska ikväll när vi ska äta:P

    /E  

  • Anonymous Zandra skrev 12 april, 2009 23:06 detta:

    sv: jorå,det är bra :)

    gör du då?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)