21 april 2009

Shoppat på H&M

Både igår och idag så har jag tränat bra. Varit på gymet och varit ute och joggat (visserligen en jätteliten runda, men det är alltid nåt). Sen lyckades jag vara godisfri igår! Jag åt mycket mat och mellis å så men jag va godisfri! Äntligen klarade jag det. Hoppas jag kan hålla kvar det. Just nu är jag inte sugen iallfall.
Kan vara för att jag blev lite motiverad av att se att nelly.com hade fått in en klänning som jag har velat ha så länge! Visserligen tog storleken slut igår igen... men jag hoppas att den kommer in igen. Eftersom jag gått upp ca 1 kg i veckan de senaste 4-5 veckorna så måste jag vara duktig nu om jag nånsin ska komma i den...

Igår kom mitt paket från H&M :) Köpte lite underkläder, en t-shirt, en sjal och en öppen t-shirt i turkos (vet inte vad jag ska kalla den...) Det märks när jag provade dem att jag gått upp också... det är lite tight.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 21 april, 2009 16:00 detta:

    Fina saker! T-shirten den svarta med tryck har jag dregglat över också:)

    Svar: Ja jag kom precis till datorn efter någon timmes sömn på soffan(A). Jag som skulle ut och springa. Inte bra:(

    Tack:)

    Ja jag ska t aglassen ikväll tror jag:P

    Säg det;P Nu äter han iaf, inte så mycket men han äter:P Jag har dock inte tagit hans chipsätande. Kan ju bero på att han mest är hos mig och att jag inte köper hem chips mer än omjag ska festa för då måste jag ha chips att tugga på mellan klunkarna:P

    Jag äter nästan jämt tills det tar slut och letar ändå mer. Det finns inget stopp i mig säger mina vänner. Måste försöka spara lite:P Glassen är ju en början:P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 21 april, 2009 17:04 detta:

    ååh jag vill ju också shoppa :)

    sv: ja det är skönt att det snart är klart :D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)