16 april 2009

Shopping

Idag har jag först varit i skolan och gjort lite uppgifter med gruppen och efter det så mötte jag Emelie i Täby centrum. Vi gick runt i de flesta butiker och kikade, jag hade tyvärr fört över pengar för sent så jag hade i princip tomt på kontot. Men då sparade jag ju pengar istället för att shoppa bort dom :P Jag hittade en tunika på Gina Tricot jag tror jag ska köpa nån dag.

Efter att jag kom hem har jag tyvärr ätit lite godis... bråkade med mamma igen och på nåt vis tröstar godis så bra.
Sen har jag också handlat lite på nelly.com s rea som började för medlemmar idag. Det blev dessa saker:
Jag köpte klänningen i så liten storlek eftersom jag är så liten upptill... hoppas bara den passar över min jättemage :P

Jag har haft lite problem med blogger.com eller one.com så jag har försökt ladda upp det här inlägget väldigt länge nu... sen innan middagen.

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous ida skrev 16 april, 2009 22:03 detta:

    sv: japp de finns gratis en bit bort, galler bara o kunna hitta dit.. but i do, bara for jahg bor dar :) haha. eller inte dar, men i staden!

    ja de ar la sa, njuter du nat av solen och varen da? :)

    ikvall ska jag pa brittan, woho! :D
    KRAM!  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 17 april, 2009 09:41 detta:

    Härligt med rea!:)

    Svar: JAsså:) Jag har inte provat klänningen men kanske ska göra det någon dag:)

    Jadå och imorgon får jag mer presenter:)

    Ja samm här. Vill flytta och inreda fint:P Men det har man väl inte råd med istället då.

    Absolut det tycker jag att man ska göra.

    Min sminkning går på 5 min. utom mascaran den går på 10min:P så en kvart kanske det tar:P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 17 april, 2009 12:28 detta:

    varför bråka med mamsen?

    ja, dessa är också gjorda i återvunnet glas så det är nog likadana då :)

    aha, okej, men det låter gott. vi hade dock lite annan skit i! ;)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)