19 april 2009

Slut på helgen

Den här helgen har gått alldeles för fort! Jag har inte hunnit med så mycket... kan vara för att dygnet blev vänt efter i fredags.
Idag har jag varit och fikat i solen med tjejerna. Vi åt bland annat pågens (bild lånad här ifrån) nya gifflar med chocolate chip smak. De va jättegoda :) Fast varken mamma, pappa eller Mattias gillade dom tydligen...

Jag hade som de flesta dagarna på senare tid bestämt mig för att inte äta godis idag, men klarade det inte. Förstår inte vad som hänt med mig... har aldrig haft sånt godissug så länge förut. Som att jag haft pms i evigheter...

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 20 april, 2009 09:43 detta:

    Dom såg goda ut, fast jag är inte så mycket för bullar:P Men med lite chokladsmak kanske dom slinker ner;P

    Svar: Ja precis, det ska nog gå bra ändå. Jag får ta hand om mig själv och tänka på mig själv i 3 veckor istället.

    Jag äter också mycket men ju mer jag tänker på det ju mer äter jag, därför kör jag på nu bara, äter när jag är sugen/hungrig och tränar som vanligt:P

    JA blommorna var jättefina:) Synd att de vissnar så fort:/

    Jasså:P Ja jag har ju bara explorer nu så jag kör med det:)

    Det tror jag med, när man har eget vill man ju ha fint och så:P Och ja, jag ska bara ha blommor jag gillar:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)