20 april 2009

Sol!

Solen lyser ute, men tyvärr är det ändå ganska kallt... Borde väl egentligen vara ute lite mer. Jag är dålig på det, jag sitter helst inne vid datorn eller en bok :P

Idag har jag varit och pluggat med gruppen i skolan, sen var jag en snabbis till gymmet när jag kom hem. Efter det har jag ätit en sen lunch bestående av potatisklyftor och champinjoner i ugn med sallad och bearnaisesås till. Jag blev så saltsugen efter gymmandet, även om det bara blev en kort gymrunda.

Mattias ringde till gummihuset idag och de sa att vi får lappar imorgon så vi kan skicka tillbaka fälgarna gratis, skönt att det ordnade sig så lätt. Tyvärr ringde de upp senare också och sa att mina fälgar kommer att ta tid, för deras leverantör kommer inte att få in dom förrän om två veckor... så jag får dom väl inte förrän om fyra veckor eller nåt gissar jag :/ Inte mycket att göra åt. Jag kan iallafall rekomendera gummihuset om ni ska köpa fälgar eller däck, de har riktigt bra service!

Nu borde jag sätta mig och plugga... men vet inte om jag orkar.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 20 april, 2009 18:48 detta:

    Potatisklyftor, mumma!

    Svar: Ja fast egentligen gillar jag inte glass men just idag bev jag supersugen! Cyklade dock in till byn så jag har glassen i frysen nu:) Ska äta den och njuta senare;P

    IBland kan man göra fynd där faktiskt:) Men i butiken i staden som jag bor i är det bara tantkläder alltså!

    Haha ja Stefan har börjat äta godis sen han började vara med mig också:P Han åt inte godis förut, han tyckte inte att det var gott ens. Hur nu det kan vara möjligt. Men nu äter han;P

    Ja precis äta en chokladbit när jag vill ha och inte tio. Brukar också trycka i mig hur mycket som helst:S

    Jajjamen:)

    Ja det med:P Då borde det inte bli lika stökigt;P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 20 april, 2009 22:35 detta:

    härligt att solen lyser!

    sv: nej det är inte alls mycket kvar. det som är, är väl sovrummet där det ska upp lite fler saker men annars är det bara någon enstaka kasse här och var :)

    jo, en inbjudan behövs..  

  • Anonymous Anneli skrev 21 april, 2009 08:28 detta:

    Skönt att det ordnar sig så bra iaf. Trist att vänta, men väntar man på något gott...

    Jag förstår precis hur du känner med godiset. Har också varit där, men nu har jag blivit av med det värsta suget och resten får gå på ren vilja. Lär ju dessutom bli något hjälpt av att pojkvännen bestämt sig för att sluta äta godis nu.

    Just nu har jag satt som mål att vara godis fri till och med fredag. Sen får jag se om jag äter något litet på lördag eller kör på med godisfritt ett tag till.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)