26 april 2009

Söndag

Jag ska snart iväg och jobba, sen är jag inte hemma förens efter 7 nån gång beroende på hur mycket kunder som kommer precis vid stängning å så.

Det blev lite dålig uppdatering igår tyvärr... Efter att jag slutade jobbet klockan två så gick Mattias och jag en promenad (fem km i skogen) vilket jag tyckte va väldigt jobbigt... det är mycket roligare att gå bland hus å så, men bra är det att gå upp och ner för alla backar, sen är det ju kul att göra lite olika.
Efter det så va det nästan dax för middag... det blev klyftpotatis med bönor, sallad och vitlöksås :) Mycket gott!
Efter middagen cyklade Mattias och jag till centrum och handlade lite godis... vilket jag råkade äta för mycket av igår. Det blev även lite glass och chips... Jag har verkligen inte riktigt kontroll över det här än, men jag jobbar på det. Jag va så mätt att jag trodde jag skulle spy... då har jag ätit för mycket!

Nu ska jag ta och fixa lite lunch innan jag måste cykla iväg.

Ha en bra dag :)

Jag svarar på kommentarerna när jag kommer hem!

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 26 april, 2009 13:35 detta:

    trist att jobba på en söndag :/

    sv: jodå vi hade riktigt kul :D  

  • Anonymous Alexandra skrev 26 april, 2009 16:03 detta:

    Nja, vill ha ljusbrunt hår:) nu när jag ändå har så kort hår är det tråkigt att ha det svart också..

    oh desamma:D  

  • Anonymous alexandra skrev 26 april, 2009 20:12 detta:

    sv: nja jag vill ha det typ ljusbrunt:)

    tack så mkt:D  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 26 april, 2009 21:49 detta:

    Hoppas jobbet gick bra?

    Svar: Ja jävla skit:( Jag vill ha bra väder länge nu!

    Ja gud ja! Synd att det inte sånt där händer så ofta:/

    Haha ja men det bara blir så:P Finns en privatägd butik nära oss som heter Rätt Pris. Jag kan inte gå in där för allt känns äckligt och det stinker!

    Nej förstår det:P Om bilen skulle bli skadad så är det inte billigt att fixa oavsett vad det är:S

    Vad bra tack så mycket:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)