01 april 2009

Tävlingstips!

Här kan du vinna ett presentkort hos Gina Tricot!

2 kommentarer:

  • Anonymous hilea skrev 02 april, 2009 00:42 detta:

    Va gärna med och tävlia i min blogg om ett par solisar såhär när solen kommer=)
    *http://hileasoltun.blogg.se/2009/march/vinn-madonna-solglasogon.html*  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 02 april, 2009 13:01 detta:

    Svar: hehe ja hon raggar nog tävlande:P

    Okej, inte så varmt då:P Jag bor också vid kusten, sr havet från fönstret så här blåser det jämt!

    Ja jag har inte kollat om det går nån film än:P Måste göra det:P

    Jag tror jag vet vilka du menar om dom har funnits ett tag?:)

    Ah, men roomservice behöver jag bara se när dregen är med:P

    jasså? min mamma jobbar ju inom sjukvården så hon borde veta om det isf också.

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)