14 april 2009

Tillbaka till allvaret

Då var påsken över tyvärr... Tillbaka till vardagen.
Jag har precis varit och tränat lite och ska snart gå och äta lunch. Idag ska jag försöka vara godisfri, vilket jag inte lyckats med på länge... jag har aldrig haft ett väldigt godissug så länge som nu förut.

Har precis bråkat med mamma också... hon vill att jag och Mattias ska sticka här ifrån på fredag så Lillasyster kan ha 18 års fest. Jag sa att vi inte har någonstans att ta vägen, men då tycker hon att vi kan dela på oss och att jag ska sova med henne hos morfar. Varför tror hon att jag skulle vilja det? Jag håller miga alltid undan hemma för att jag inte trivs med min familj (mamma + pappa och lillasyster) men jag skulle vilja sova med henne hos morfar, nej tack...

Dessutom har inte lillasyster varit trevlig och frågat mig, utan det är mamma som tjatar på mig. Jag fick inte ha nåt sådant när jag fyllde år heller... Allt är så annorlunda med henne.

Förlåt för tråkigt inlägg.... behövde som vanligt skriva av mig.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anneli skrev 14 april, 2009 14:04 detta:

    Jag bara såg framför mig hur det sett ut om du tagit med dig burgaren själv. Dragit fram den ur en påse ur väskan eller något. Hade varit ganska roligt att göra det och säga högt: Deras burgare går ju bara inte äta, men brödet är okej ;D

    Min plan mot godissuget är att låta mig äta glass. Då menar jag små pinnglassar, till början helt av is. Kanske kan hjälpa dig med? Är ju inte så många kcal i dem.  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 14 april, 2009 19:57 detta:

    Usch vad tråkigt att det ska behöva vara så:/ Jag menar, färldrar harju ändå valt antalet barn och då sk aman behandla alla barn lika och bra!
    Hoppas det löser sig:)

    Svar: Ja det var skönt och idag har det varit lite sol med:)

    Aha okej, men det är ju smart:)

    Vi ska åka och shoppa imorgon så då kanske det blir Mc Donalds om vi inte äter på ikea:P

    NEj jag kör på det vanliga när det är vardag jag:P Det går väldigt fort att sminka sig nu också har jag märkt. Är väl för att jag är van att sminka samma:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)