02 april 2009

Tränad och redo för pluggande...

Eller redo är man väl aldrig men jag måste väl ta och läsa lite i mina juridikböcker trots att solen har kommit fram! Jag ligger redan 6 kap efter i läsandet så det är bara att sätta igång.

Träningen gick ganska bra. Det blev:
Crosstrainer 20 min = 140 kcal
Trappmaskin 10 min = 100 kcal
Sen en axelmaskin, två ryggmaskiner och en insida lår maskin.

Jag har lite träningsverk sedan igår så det märks att jag inte tränat på några dagar... Visserligen tränade jag nästan bara styrka igår men ändå.

Nu har jag precis ätit mellis. En knäckemacka med edamerost och gurka och så ska jag ta mig en stor kopp kaffe nu till pluggandet.

Bilden här till vänster är på mitt favorit knäckebröd :) Lokalproducerat också! Jag är ju en infödd rospigg som det heter.
Bilden ligger tyvärr på fel ledd.. men det är inte mitt fel utan blogger som envisas med att ladda upp den på fel ledd trots att den ligger på andra ledden i datorn. Irriterande.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Emelie skrev 02 april, 2009 21:06 detta:

    ÅH ROSLAGSBRÖD!!!
    Det var flera år sedan jag åt det men det är ju så sjukt gott! :)
    Hade turen att få äta det när jag var tillsammans med mitt ex som också kom från kära Roslagen :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)