30 april 2009

Valborgsmässoafton

Det blev tyvärr ingen uppdatering igår, kom hem vid middagstid och sen hade Mattias datorn och jag orkade inte använda den bärbara.

Just nu sitter jag och äter frukost, Pågens lingongrova med edamerost och gurka, jättegott :) När jag är lite mindre mätt sen så tänkte jag åka till gymmet, jag han ju inte med det igår.

Ikväll är det ju valborgsmässoafton, jag och Mattias ska nog bara vara hemma.. jag ska jobba i morgon vid 11, så jag får ju lite sovmorgon men jag vill ändå inte iväg och komma hem jättesent. Vi hyr väl en film och äter godis å myser :)

Vad ska ni göra?

Det är jättefint soligt väder ute, tyvärr är det väldigt kallt...

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 30 april, 2009 11:21 detta:

    Ska nog til en kompis och äta bara:) Å kanske gå ut;P

    Svar: HAha tack:) Skönt att få det avklarat också är luften så skön på morgonen:)

    Klart det är värt det:) När du sitter där men ett bra jobb och hög lön;P

    Fusk, fick inga jordgubbar igår jag e:(

    Men det går åt mycket energi för att plugga så jag tror att det där därför man vill äta mycket då:P

    Ja, sol och värme, välkommen i augusti!:P

    Ha en bra dag!

    /E  

  • Anonymous Anneli skrev 30 april, 2009 13:15 detta:

    Vi har kanonvarmt, rena sommaren här. Men så bor jag ju lite längre söderut.

    Ja, men lite godis är ju bättre än mycket =D Tänkte klart inte på att det är valborg idag. Långhelg alltså, blir extra svårt att hålla fingrarna borta från snask då ju. Aja, du får väl satsa på att äta lite mindre än du brukar i helgen och som du säger röra på dig lite extra. Sen köra fullfräs på måndag.

    Jag satsar också på att ta det lugnt i helgen. Blir nog till att plugga lite till och med. På lördag blir det tåg in till Växjö och leta kläder. Hade velat köpa hur mycket som helst, men det räcker ju tyvärr inte pengarna till.

    Ha en bra helg!  

  • Anonymous Malin skrev 30 april, 2009 14:03 detta:

    mm, lät som en god frukost!

    sv: haha jag vet inte.. lite komiskt är det dock! :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)