23 april 2009

Veliga jag

Jag har precis ätit fil och flingor med bär och frön, jättegott :) Jag var verkligen inte sugen på nån varm mat, kan ha varit för att jag tog med mig matlåda. I vanliga fall brukar jag äta gröt, fil och flingor eller mackor till lunch.

Eftersom jag inte var hemma fören ca kvart i sex så har jag bara hunnit äta mat sen jag kom hem... och velat ett långt tag om vad jag skulle äta ;P

Idag köpte jag lagboken, den jag fick låna från mosters kompis hade anteckningar i, så jag fick inte ha med den på tentan. Så nu har jag en egen lagbok från 2008, köpte en av lärarnas gamla för bara 250 kr. Skönt att studiebidraget kommer imorgon för det ekar väldigt tomt på mitt konto nu!

Etiketter: ,

4 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 23 april, 2009 20:25 detta:

    Skönt att kunna köpa en begagnad bok:)

    Svar: Ja man kan bli lite gråhårig om man tar mycket och det kan bli lite svårare att tupera också för man får inte in kammen;P Men i rätt mängd är det bra:)

    OKej:P

    Ja precis, körde inpackning idag så jag ska nog överleva ett tag:)

    Mm pengar är det aldrig överflöd av!:(

    Haha jag med:P jag sa till min lillebror idag att jag är hungrig konstant;P

    /E  

  • Anonymous Sandra - Piffad skrev 23 april, 2009 20:52 detta:

    sv: Tack! :) Ha det bra!  

  • Anonymous Malin skrev 23 april, 2009 23:20 detta:

    åh det lät ju gott :D

    sv: ja det är ju dessutom riktigt roligt att laga mat. i alla fall om du frågar mi ;)  

  • Anonymous Anneli skrev 24 april, 2009 09:32 detta:

    Har märkt att frukosten är väldigt viktig för mig. Blev hungri/sugen resten av dagen igår, men jag lyckades hålla mig bra ändå.

    Idag blir det en rejäl frukost. VIll inte ta några chanser. Ska väl även försökra pallra mig ut och gå en runda eller dra ner till gymmet. Känner mig dock ganska omotiverad till det just nu :/

    Får se till att ta mig i kragen. För nu kommer ju den stora prövningen: Helgen!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)