10 maj 2009

5 års kalas!

Idag firade mitt jobb fem år med min morbror som ägare! Så vi hade födelsedagskalas med tårta, tävlingar och en massa bra erbjudanden. Jag satt i kassan 9-14 och sen hade jag lunch, efter det så stod jag vid "tårtbordet" och delade ut bitar av våran fina jättegoda princesstårta :) I vanliga fall är jag inte så jätteförtjust i princesstårta, men den vi har på jobbet (från Alimenta bageri) är extremt god! Så det råkade slinka ner en del när jag stod där...

Efter att jag slutat jobbet vid fem åkte Mattias och jag och hyrde film och sen hem och lagade middag som var klar straxt efter att Mamma, pappa och lillasyster kom hem. Sen vart det en snabbis till ica eftersom jag glömt handla lördagsgottis och sen se Robinsson som vi tyvärr missade början på...
Efter Robinsson såg vi på en väldigt söt film och sen hamnade jag här.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)