29 maj 2009

Underbara sommarväder!


Idag har jag varit i skolan nästan hela dagen, så jag har inte hunnit uppdatera bloggen tyvärr... Det kommer bli lite dåligt med det tills tentan är över 2 juni, men sen ska det bli ändring!

Först hade jag gruppövning 8-12 och efter det åt jag och några skolkompisar lunch på Lantis, ni ser min goda mat på bilden. Den består av vegetariska vårrullar med ris, sötsur sås och wokade grönsaker, sen fick man ta hur månmga mackor man ville med goda röror på (jag tog hummus och tapenade) och så hade de en massa sallad man fick ta hur mycket man ville av. Ibland önskar man att man fick i sig mer :P

Efter lunchen gick vi ut och satte oss på gräset utanför universitetet och pluggade i solen, jättemysigt och jag tror att jag fått lite färg!
Sen tog jag tunnelbanan och pendeln till Barkarby där jag mötte Mattias för att handla lite fler saker till min garderob... men självklart glömde vi att ta med skohyllan vi skulle lämna tillbaka! Men det får väl bli nästa gång.

Sen körde vi hem, handlade lite (mycket...) fredagsgottis och sen beställde vi pizza eftersom vi kom hem så sent. Jag åt en jättegod barn banana, min favoritpizza (tog bara en barnpizza eftersom jag vill äta godis också).

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 29 maj, 2009 21:47 detta:

    får hoppas att tentan går bra då :D

    sv: ja, jag kommer med 95% säkerhet hoppa av nu när terminen är slut.

    kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 29 maj, 2009 23:03 detta:

    Låter som en bra dag trots att du varit i skolan:P

    Svar: Ja det var skitgott:P Pizza var säkert också gott om man nu tycker om det:P

    Jaa:) jag fick hem min klänning idag också:) Ska lägga in bild senare:) eller imorgon:P

    ja precis, men snygg var den! i alla fall på modellen på bilden;P

    haha ja jag förbrukar verkligen smileys när jag skriver. som du ser:P

    ja men du är bra som du är så du behöver nog inte jämföra dig med någon:)

    ah kan tänka mig det. gruvar mig för att söka högskola alltså! om jag någonsin kommer på vad jag vill bli.

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)