10 maj 2009

Chihuahuan från Beverly Hills

Filmen vi såg på igår hette ""Chihuahuan från Beverly Hills" och handlar om en rik och snobbig liten hund som kommer bort i Mexiko. Filmen va väldigt söt och jag tror inte nån i familjen inte tyckte om den.

Här är Cdon.com´s beskrivingng:
Häng med på ett festligt äventyr med Chloe (röst av Josephine Bornebusch), en diamantprydd, extremt bortskämd chihuahua från Beverly Hills som kommer på avvägar under en semester i Mexico. Papi (röst av Dogge Doggelito), en streetsmart chihuahua som är galen i Chloe, skyndar genast till undsättning och beger sig söderut för att rädda henne. Chloe får under tiden hjälp av sin nyvunne vän och självutnämnde beskyddare, schäfern Delgado.

Chihuahuan från Beverly Hills från Walt Disney Pictures är en hjärtevärmande och galet rolig film för hela familjen som visar att även de allra minsta kan bli stora hjältar!

Den finns att köpa för 169 kr hos Cdon.com

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 10 maj, 2009 10:34 detta:

    Hah den har jag velat se också:) Måste nog försöka se den någon dag:)

    Svar: Hehe nej helt lätt är det ju inte men jag tycker att sånt där är kul så därför försöker jag lite;P Har gått på gymnastik för länge länge sedan och ångrar idag att jag inte fortsatte.

    Tack:)

    Ja gud det är inte kul att stå ute i oväder! Ja precis, idag verkar det bli regn här och det passar perfekt efetrsom Stefan kommer hit idag efter 3 veckor borta i England:)

    Verkligen! Jag ska ju söka polihögskolan senare;P

    /E  

  • Anonymous Jen skrev 10 maj, 2009 10:41 detta:

    aah men de är ju bra de, känner mig lite orolig nu när de är mer än vanligt som sökt på grund av lågkonjunkturen.. Så de är bara svårare att komma in på typ allt nu =/
    Med vad är de du går då? :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)