11 maj 2009

Dagen

Fin bild va? ;) Den är från sist vi var på 360 (1 maj)

Idag sov jag ända till tio... jag brukar vilja gå upp vid nio när jag har sovmorgon för att ändå hinna med lite under dagen... men jag behövda väl sova, har haft svårt att sova på sistone.
Jag började dagom som vanlig med frukost och sen blev det en gymrunda, efter det handlade jag lite på jobbet och gjorde lunch, duschade och åt.

Ikväll ska vi till moster eftersom hennes man fyller år, ska bli kul :) Men jag borde plugga och städa... Sen måste jag prata lite med Mattias, jag var riktigt jobbigt igår, bland kan jag verkligen inte förstå att han stannar med mig, men jag är väldigt glad för att han gör det.

Nu måste jag komma igång med pluggandet, har suttit vid datorn för länge :P

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 11 maj, 2009 16:08 detta:

    jättesöt bild, hihi :)

    sv: haha det är illa när man inte har tid att planer a;P äh, det kommer fler tävlingar inom kort som du kanske vill vara med på :)

    kram  

  • Anonymous Anonym skrev 11 maj, 2009 17:40 detta:

    SKITSNYGGA SKOR!!! ;) I love!
    kram- Martina  

  • Anonymous Alexandra skrev 11 maj, 2009 19:39 detta:

    sv: nej det finns ingen sån maskin på det gymmet jag går på:( jag frågade:P

    jaha ja det förstår jag:)

    allt bra med dig idag?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)