27 maj 2009

Deppig

Jag trodde att kompisar skulle finnas där för en, att de skulle stötta varandra. Men tydligen hade jag fel.

Den jag trodde var min bästa kompis bara klagar på mig och förstår inte alls när jag vågade berätta att jag mått dåligt och så. Allt jag gör är bara fel.

Den dag jag hade planerat att fira min födelsedag kan hin tydligen inte, för hons ka åka till en annan kompis då, vilket ajg tycker är jättedålig ursäkt för jag har alltid sett till att kunna komma på hennes. Bytt jobbtider och ställt in annat, men hon kan inte göra det!

Var tvungen att skriva av mig lite... jag är så besviken.

Etiketter:

7 kommentarer:

  • Anonymous Alexandra skrev 27 maj, 2009 09:03 detta:

    sv: tack:) jo det var kul:)

    hihi nauw susan är förvirrad men jätte söt:P  

  • Anonymous alexandra skrev 27 maj, 2009 09:04 detta:

    gud så tråkig stil av din kompis :(  

  • Anonymous Angelica skrev 27 maj, 2009 12:45 detta:

    fÖRSstår din besvikelse..
    jo jag mår bättre. hur mår du?
    kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 27 maj, 2009 14:16 detta:

    Känner igen mig lite i det där faktiskt. Det är så himla tråkigt. OCh jag tror inte personen själv förstår att hon gör fel:S

    Svar: Jo man får ju vara glad för den lilla färg man får:)

    Och jag körde lite mer styrka idag;P

    JA det var skönt. Men huvudvärken släppte den med så det gick bra:)

    Nej precis!

    Jaha vad bra:) Jag funderar på om jag ska beställa den där klänningen också. Måste kolla om den finns kvar:)

    /E  

  • Anonymous Ebba skrev 27 maj, 2009 17:32 detta:

    Låter inte som en bra vän.. =/  

  • Anonymous Anonym skrev 27 maj, 2009 17:57 detta:

    Tycker du ska skriva ett mejl till henne och skriva exakt det du skrev här! Bara så att hon VET hur du känner det. Det kanske inte ändrar hennes planer men det är skönt att få skriva av sig även till den person det handlar om :)

    kram Martina  

  • Anonymous Emelie skrev 27 maj, 2009 20:25 detta:

    Inte för att jag känner din kompis men med såna vänner behöver man inga ovänner :(

    Hoppas det löser sig.

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)