15 maj 2009

Fredag!

Äntligen fredag, och jag är ledig i helgen! Jätteskönt, men jag måste plugga en del också...

När jag slutade jobbet två så slängde jag i mig ett päron och stack sen till gymmet, eftersom jag inte hade ätit lunch så va jag inte mitt piggaste jag så gymmandet gick väl inte jättebra, men lite träning blev det. Jag hoppade att äta lunch innan för jag trodde jag hade brottom eftersom Mattias hade frågat om jag kunde hämta honom i Väsby efter han slutat jobbet eftersom han skulle lämna tillbaka hans pappas bil (Mattias bil står trasig på verkstaden tyvärr). När jag står på gymmet så messar han och säger att han åker till kompisarna istället. Så jag hade haft tid att äta min lunch!
Men det är ju inget man kan göra nåt åt i efterhand.

Nu ropar pappa... måste köra honom till affären (mitt jobb) för det är tydligen nåt fel med dörren där...

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Anneli skrev 16 maj, 2009 14:10 detta:

    Tråkigt att du missade lunchen. Tänk vilket pass det hade blivit då ;-D Men du tog dig ju iväg iaf och det är ju kanonbra! =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)