17 maj 2009

God morgon!

Sista dagen på veckan, vad fort det har gått! och speciellt helgen...
Igår vet jag inte vart dagen tog vägen, Mattias och jag sov väldigt länge så vi gick upp vid 11 och sen fastnade vi vid Tvn när vi åt frukost :P Sen tvättade vi min söta bil, handlade middag och sen var det dax att laga middag...
Efter middagen körde Mattias och jag en snabbis till Kista Galleria och tittade på träningsbyxor, vi hittade varsitt par! Mina kostade dessutom bara 200 kr :) Vi gick också in på Tasty House och köpte mycket godis till hela familjen (inklusive mig) och så köpte jag lite torkad frukt och nötter också till mig. Det mesta tog tyvärr slut igår...
Tyckte ni rätt låt vann Eurovision song contest? Jag tycker inte den va så speciell.

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Emelie skrev 17 maj, 2009 11:25 detta:

    Jag hoppas du hittade något som föll dig på läppen så att säga ;)

    Ja, det är väl ett jäkla lyxproblem jag har egentligen men man tycker ju inte det borde vara så svårt att göra kläder för olika typer av kroppsbyggnader. Fast ska man kolla modebranschen så ska ju alla se ut som lyktstolpar :P

    Hoppas att klänningen sitter bra för att gå naken när man fyller år är väl kanske ingen höjdare ;) Vilken färg tänkte du beställa då? :)

    Kram  

  • Anonymous Malin skrev 17 maj, 2009 13:42 detta:

    ja helgen har gått alldeles för snabbt faktiskt :/

    sv: men nu skrev jag att jag INTE var förvånad att Norge vann, eftersom de var vinnartippade och riktigt bra :) och ja, nu när jag hör de två låtarna så var de väldigt lika!

    nej, jag gjorde väl ungefär detsamma :D

    kram  

  • Anonymous Angelica skrev 17 maj, 2009 14:43 detta:

    bäst man lägger fokus på hästarna :D
    hade en hemsk dag igår med alldeles för mycket skräp. men men, inget att lägga ner tid att tänka på.
    hoppas du får en fin söndag :) kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 17 maj, 2009 19:46 detta:

    Bra med träningsbyxor!:) Måste leta i sthlm jag med!:)

    Svar: Kvällen blev helt okej:) Bra väder men lite kallt. Men man kan ju inte få allt:P

    Haha ja, tur att mitt riktiga är längre nu men löshår är ju grejjer det:P

    Nej vad tråkigt:( HOppas att den kommer in igen!


    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)