21 maj 2009

Hungrig...

Sitter och väntar på att maten ska bli klar... blir den vanliga "lördagsmaten" idag, vilket är potatisklyftor, bönor (de äter kött) och sallad med bea. sås och vitlöksås till.

Maten idag har inte blivit den bästa, men det är ju helgdag :P Till frukost blev det jordgubb och smultronyoghurt med müsli. Sen till "lunch" blev det bulle och muffins och sen till mellis blev det en bulle... känner mig verkligen hälsosam, men har varit så sugen idag! Jag va iallfall ute på en lite promenix med Emelie förut.

Annars har jag bara läst i mina roliga skolböcker hela dagen...
Nån som gjort/ska göra nåt kul?

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 21 maj, 2009 19:01 detta:

    Det är en seg dag hä rmed. Och jag blev inte lite hungrig nu när jag läste vad du/ni ska äta. Jag är jättehungrig men det blir väl inte mat förens efter 8 här:/

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)