28 maj 2009

Kanske byta till denna?

Jag funderar på att byta min Rare Fashion Flower Dress till Vila New Miranda Dress, eller att jag byter till nåt annat och i alla fall beställer den här så jag kan ha den när vi firar min födelsedag. Jga vet inte hur lång tid det tar innan man får varan när man byter... Klänningen finns i svart också.

Hur ska man beskriva för sin kompis att man har mått dåligt, och därför haft svårt att träffa kompisarna? Jag känner mig alltid så mycket sämre än dom när jag träffar dom och så är jag så orkeslös vissa dagar att jag knappt orkar lämna sängen, men när jag har sagt det till henne så tycker hon bara att jag är en dålig kompis och tycker att jag hittar på dåliga bortförklaringar säger hon... Hon orkar med så mycket och hinner alltid göra en miljon saker, klarar skolan utan att lägga ner lika mycket tid som jag (även om hon säger annorlunda) Så det är så svårt att få henne att förstå.
Jag är väl inte direkt deprimerad men vissa dagar känns allt bara hopplöst och så... Innan jag kände det så trodde jag att det bara var att göra nåt kul och rycka upp sig så mådde man bra, men det är inte riktigt så lätt.

Jag ska till gymmet nu, svarar på kommentarerna när jag kommer hem!

Etiketter: ,

9 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 28 maj, 2009 09:39 detta:

    det är svårt att förklara såna saker för någon annan överhuvudtaget. det blir oftast inte rätt heller efter man har sagt det :/ hoppas du kommer på något!

    allt bra med dig?

    kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 28 maj, 2009 09:54 detta:

    Det är verkligen inte lätt att bara rycka upp sig:/ Och skolan tar en jäkla tid. I alla fall om man måste plugga som ett as för att ens förstå lite (som jag). Vissa har så lätt för sig:/

    Men den klänningen var fin:)

    /E  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 28 maj, 2009 14:32 detta:

    Svar: Ja så jag skyller på det om hon gnäller att jag inte har tvättat den;P Fast jag hinner ju än. Hon kommer ju inte hem förens på lördag:P

    Haha men det kändes så illa. lixom pulvermos och fiskpinnar ur en förpackning också sås på tup till:D

    jag förbrukar smileys jag med:P Men det uttrycker ju känslor så mycket mer. Men i bloggtexterna försöker jag hålla mig.

    ja jag vill verkligen inte bli gammal!

    nej eftersom dom själv inte förstår att dom gör fel är det lätt att dom blir sur och jävliga också än att ta till si goch lyssna.

    ja verkligen. man borde inte gå in på den sidan;P

    Ja gymnasiet var lättare men jag hade svårt även där.

    Ha en bra dag!

    /E  

  • Anonymous Alexandra skrev 28 maj, 2009 14:48 detta:

    sv: haha man måste typ käka nåt då går pluggandet alltid bättre då:)¨

    haha tack:)

    va glad att du aldrig sätt fråga olle, det är sämre än sämst:O)

    haha jaa hon e så klumpig:P

    jaha oke usch sånt där e så tråkigt:(  

  • Blogger M. skrev 28 maj, 2009 15:34 detta:

    kramar till dig tjejen. hoppas att du känner dig bättre till mods i denna stund.

    klänningen ser jättefin ut :) en sådan skulle jag kunna tänka mig fast kanske i svart :)
    ha det fint! <3  

  • Anonymous Angelica skrev 28 maj, 2009 20:26 detta:

    tack det var snällt :)

    usch jag mår så illa nu. har "hetsätit" godis hela kvällen, blä! :( kan inte hjälpa man får ångest när det blev typ 1kg.
    hoppas din kväll blir bättre än min..
    kram  

  • Anonymous Sandra skrev 29 maj, 2009 00:27 detta:

    Vilken fin blogg ! :)  

  • Anonymous Anneli skrev 29 maj, 2009 11:25 detta:

    Vilken fin och söt klänning =D
    Synd att den andra dummade sig för den var verkligen jättefin.
    Men den här är ju fin den oxå klart, fast på ett annat sätt.  

  • Blogger Emelie skrev 29 maj, 2009 17:24 detta:

    Halloj :)

    Fick du någon ordning på undertyget? :)
    Tycker faktiskt att Flower dress är snyggare än den här ;) Själv beställde jag en spetsklänning som heter Seagate från Nelly. Riktigt söt, hoppas bara att den passar :P

    Det kommer nog lösa sig på ett eller annat sätt :)

    Ha en härlig helg gumman :)

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)