19 maj 2009

Kaos

Just nu är det saker överallt i mitt rum! Allt ska gås igenom och sen få en plats... det kommer ta tid det här. Garderobsmonteringen går bra, men det kommer ta tid att bli klara. Mattias slutar sent idag så jag har lite tid att plugga innan vi ska sätta igång med rummet.

Idag har jag varit på gymmet och nu precis ätit gröt till lunch. Klänningen jag beställde från Nelly kom idag! Den va som jag trodde lite stor uppe och den gick precis igen över magen.... får bli lite sit ups :P

Nu måste jag komma igång med pluggandet....

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Emelie skrev 19 maj, 2009 21:34 detta:

    Roligt att klänningen funkade i alla fall, då behöver du inte gå naken iaf ;)

    Duktigt av dig att gå på gymmet :) Hur går det med ppillerna då?

    Kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)