22 maj 2009

Läsväder

Ute är det grått och lite regnigt då och då så det är perfekt väder för mig som ska sitta inne och läsa. Måste läsa mycket idag eftersom jag jobbar i helgen.

Så nu har jag laddat med en ost & broccolisoppa från Felix, väldigt god :) Nu ska jag nog ta och göra mig en kopp kaffe också så jag förhoppningsvis inte somnar över boken...Den här boken läser jag just nu... förstår inte hur jag ska kunna komma ihåg allt om vilka som gör vad i Eu... Jag läser ju juridik just nu så jag förstår inte riktigt vad den här boken har med det att göra. Bild lånad från Adlibris.com

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 22 maj, 2009 18:59 detta:

    hmm, det lät ju lite konstigt och inte lät den särskilt intressant heller :/

    konstigt väder idag.. haft sol större delen av dagen men emellanåt har regnet bara vräkt ner :(

    kram  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 22 maj, 2009 19:05 detta:

    Svar: det blir mycket godis här med. Har redan börjat men gott är det:P ska försöka skärpa mig till veckan. måste få bort putmagen fettet på den.

    Jo det har verkligen jag med. Men jag tänkte att jag kunde ge bloggträffen ett försök:)

    Ja det känns bra att jag i alla fall springer på mornarna:)

    Haha ja jag var en aning grinig också;P Tur att det blev mat i tid idag:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 22 maj, 2009 22:32 detta:

    Elina!
    Snälla rara lilla du, du ser jättefin ut som du är! Jag vet att mina kompisar säger samma sak om mig och trots det vill man ju ändå tappa lite i vikt. Men jag ville bara säga det. Du ser jättefin ut på alla foton!!
    Kram, Martina  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)