13 maj 2009

Lunch

Har precis ätit en god lunch och sitter här väldigt mätt nu... det blev rotfrukter i ugn med vitlök, rosmarin, salt och rapsolja på och till det hade jag majs (har blivit tokig i majs), svarta bönor och jesses vitlökssås. Kul för den som sitter bredvid mig på föreläsningen sen :P Men vitlök är ju så nyttigt och gott!

På gymmet blev det bara konditionsmaskiner idag, det var bra på tv så jag passade på att träna konditionen som jag annars tycker är tråkigast. Det var en repris av "Greys Anatomy" från ungefär då jag slutade se... Måste köpa boxarna sen för serien är väldigt bra.

Vädret har tyvärr blivit sämre, nu är det målningt och ser ut som att det kan komma lite regnskurar... Men mig spelar det inte så stor roll, ska ju mest vara inne :P

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Anneli skrev 13 maj, 2009 14:17 detta:

    Går ju kanonbra för dig! =D

    För min del har det varit några dåliga dagar nu. Kommer inte kliva upp på vågen på fredag, utan den får vänta till nästa vecka. Imorgon blir till att rycka upp sig.  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 13 maj, 2009 17:41 detta:

    Här är vädret också sämre:(

    Svar: Tack:)

    Nej men banken brukar ta tid också så dit ska man gå när man har en ledig dag:P

    Precis:)

    Hittade bara snygga med en fick som mamma köpte men ville inte lägga ut 400:- på träningsbyxor nu. Ska kolla i Sthlm när vi åker dit:)

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 13 maj, 2009 18:39 detta:

    det både lät och såg nyttigt ut :)  

  • Anonymous Pulver skrev 13 maj, 2009 21:51 detta:

    Supersmaskens med rotfrukter i ugn, gärna med sötpotatis och rödlök *slurp*  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)