08 maj 2009

Matdagbok - Fredag

06:15 Frukost 1 Hemma: En kopp kaffe med barista mjölk, lite valnötter och några färska jordgubbar.
08:15 Frukost 2 i skolan: Två skivor Fazer Rågform med Edamerost, gurka och gul paprika på.

09:30 Mellis: Två morötter
10:30 Mellis: Keso mini med äppelbitar och kanel i.
13:00 Mellis: Några valnötter och torkade aprikoser.

Kort gymbesök

15:00 Lunch: Havregrynsgröt med Arlas laktosfria yoghurt med jordgubb- och smultronsmak. En kopp kaffe med baristamjölk.

17:00 En halv energidryck

19:15 Middag: En räkrulle utan räkor och ost men med gröna oliver.

21- Kvällsgott: En påse OLW less fat mikropopcorn, de är de godaste popcornen! Till det blev det cola light (jag försöker undvika saker med sötningsmedel, men unnar mig lite cola light på helgerna ibland)

Sammanfattningsvis kanske inte den bästa dagen i matväg... lite ojämnt matintag å så.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Jen skrev 08 maj, 2009 23:15 detta:

    Tack :) ja hoppas verkligen att jag kan gå i dom! Håll en tumme för mig! hehe
    Usch ja, långa dagar är inge kul, men jag hade tänkt ha andra skor på flaket i alla fall :P
    när tog du studenten?  

  • Anonymous Anneli skrev 09 maj, 2009 09:40 detta:

    Kanske inte den bästa. Men den är ju bra! Tryck inte ner dig själv nu, utan var stolt över de bra valen du gjorde. Jag tycker du har varit jätteduktig =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)