11 maj 2009

Matdagbok - Måndag

10:30 Frukost: Råggröt med kanel och sojamjölk

14:00 Lunch: sallad av vitkål, morötter, färsk bladspenat, gröna oliver, majs, ärtor, svarta bönor och jesses vitlökssås till. (Bild 1)

15:00 Kaffe med baristamjölk.

17:30 Middag: en sojakorv med rivna morötter och vitkål och en tallrik med äpple, keso och kanel. (Bild 2, man ser mattias denniskorv med bröd till vänster också, väldigt näringsrikt ;))

18:30 Födelsedagsfika hos moster: Bärpaj med lite vaniljsås och en kopp kaffe med röd mjölk.

21:00 Kvällsfika: En mango, en kopp te och lite valnötter.

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Alexandra skrev 12 maj, 2009 01:05 detta:

    sv: jo träning e mitt liv:P

    jaha okej jag hatar verkligen matte och förstår ingenting:S

    ja det var riktigt synd dom hade bara någon skitknääpp maskin som jag typ var för kort för:S

    härligt:) det är fint med mig med:D  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 12 maj, 2009 10:33 detta:

    Det där var ju ett bra matintdag iaf:) Haha han äter typ som mig;P Om jag måste fixa egen mat kan min middag se ut sådär;P

    Svar: Nej det var knepigt. de kanske har bytt något innehåll? fast det står på flaskan att den är från 1970 nånting och det gjorde det på den förra också och om det är samma spray som gjordes 1970 som det står så borde det ju vara samma och inte en ny:P

    Ja vi gick nog 7-8km igårkväll i blåsten. blåser mycket idag med:(

    ja man äter tills det är slut lixom.

    aa jag hoppas att jag kommer cykla varje dag. har ju ingen bil så jag måste nog det:P om jag inte åker med emma men hon ska försöka cykla hon med.

    haha ja men det är mycket sötare med roliga strumpor på gymmet än deras intersport strumpor som luddar av sig överallt! har förbjudit stefan att använda sånna strumpor för det blir ju svart äckligt ludd precis överallt;P

    /E  

  • Anonymous Angelica skrev 12 maj, 2009 11:31 detta:

    jag har scolios, om du vet vad det är. därför borde jag träna ryggen varje dag, enligt läkare med mera. men men :)
    oj, jag blir lika impad varje gång jag ser hur bra, lite och ofta du äter. precis som man ska för att kroppen ska må som bäst. duktigt :)
    kram  

  • Anonymous Pulver skrev 12 maj, 2009 19:35 detta:

    Är råggröt någe gott?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)