12 maj 2009

Matdagbok - Tisdag

08:30 Frukost: Lätt A-fil med bär (hallon, jordgubbar och blåbär), pumpafrön, solrosfrön och havreringar.

11:30 Lunch: Råggröt med kanel, valnötter och sojamjölk.

13:00 Kaffe med sojamjölk

14:00 Mellis: Kaffe med baristamjölk, tre stycken satsumas

15:00 Mellis: Majs (jag blev konstigt nog sugen på bara majs...)

16:00 Mellis: Valnötter och torkade aprikoser

18:30 Middag: Färdigköpt fullkornspastasallad med fetaost.

21:00 Kvällsmål: Frusna hallon med lätt A-fil och pumpakärnor, en kopp te.

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 12 maj, 2009 23:25 detta:

    Vad duktigt av dig!:)

    Svar: Haha mina brukar gå sönder också men jag lyckades idag i alla fall:)

    Ja man vill ju kunna se iaf:) Och jag har dem förmodligen ganska länge så det blir inte så mycket i längden:P

    Usch jobbigt, men du fixar det nog!

    Nej jag tycker inte om pizza;P

    För ett par träningbyxor är det ganska dyrt eftersom man bara tränar i dom:P Men jag måste ha ett par så jag får dra in på något annat:P

    ja men bilar är ju dyra!

    haha nej verkligen inte. då får han dammsuga själv:D

    Natti!

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 13 maj, 2009 07:45 detta:

    nu har jag fått lite tips :D kanon!

    hoppas du får en bra dag vännen :D  

  • Anonymous Pulver skrev 13 maj, 2009 09:20 detta:

    Ganska kolhydratrik kost?  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)