14 maj 2009

Matdagbok - Torsdag

08:00 Frukost: Två skivor Fitnesbrot med edamerost, gurka och paprika. en äggvita, Gillar inte gulan :P äter bara gulan på macka.

10:00 Äcklig energidryck! Drick inte Monster...

13:00 Lunch: Råggröt med solrosfrön, frusna hallon och sojamjölk

16:30 Mellis: Ouatly Smoothie Granatäpple/Päron, Jättegod!

19:30 Middag: bön och lins gryta med passerade tomater, chilisås m.m. i med röd Quinoa till (hade en låda i frysen från sist jag lagade det)

22:00 Kvällsmål: En halv avokado, några valnötter och en kopp te.

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Malin skrev 14 maj, 2009 22:42 detta:

    sv:_ haha som jag då.. blekast av alla ;P

    tack så mycket!

    ja fast på blogger finns det ju inte ens någon "kom ihåg"-funktion ;P

    kram  

  • Anonymous Åsa skrev 14 maj, 2009 22:49 detta:

    Jag måste berömma dig för din fina blogg design, gillar den skarpt!

    http://alwayslookfabulous.blogg.se/  

  • Anonymous Angelica skrev 15 maj, 2009 09:08 detta:

    du har så rätt så :)
    ja det är ett helsike att få problem med sånt. det du beskrev lät som en lindrigare variant av det jag hållit på med. akta dig bara för att undvika för mycket i din vardag (då du försöker gå ner i vikt). suget efter det du förbjuder blir för stort ibland, det är då hetsätningen tar över.
    jag äter inte alls bra mat längre. äter tex mycket mackor och oboy. mycket därför det var "förbjudet" tidigare. på så vis slipper jag faktist hetsäta lika ofta. hade tidigare en dag i vekcan (oftast lördagar) som fri ätardag. men nu har jag fler. åt tex nästan 5hg naturgodis i onsdags. blir mer imorn skulle jag tro. men men. :) man lever bara en gång. jag orkar inte leva med förbud längre. det blir psyikiskt till slut, jag lovar.
    ha en fin fredag :) själv ska jag på tävling :)
    kram  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)